amozeshunity.com

مرجع آموزش های یونیتی به زبان فارسى

amozeshunity.com

مرجع آموزش های یونیتی به زبان فارسى

آخرین نظرات

Account Unity

آموزش ساخت شناسه(حساب کاربری) در سرور یونیتی

شاید شما هم از ان دسته از افراد باشید که در هنگام نصب موتور یونیتی به مشکل {Sing In With a Unity ID} یا {ورود با شناسه یونیتی} برخوردید،این پیغام به شما میگوید که لطفا ابتدا با حساب کاربری یونیتی وارد شوید،اما مشکل اینجاست که تمامی افراد شناسه یونیتی برای خود ندارند و نمیتوانند به ان دسترسی داشته باشند!در این ویدیو به اموزش ساخت شناسه یونیتی بدون دردسر خواهیم پرداخت.

دانلود با کیفیت 270P


دانلود با کیفیت 360P


دانلود با کیفیت 720P


مشاهده آنلاین ویدیو


Abolfazl Azizi

نظرات  (۱۳)

عالیه
عالی بود ، ممنون
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۲ asadiweb the power of words
Quality posts is the important to invite the users to pay a visit
the web site, that's what this web page is providing.
سلام
من برنامه رو نصب کردم زدم که باز بشه برای اولین بار می زنم که اکانت برای من باز کنه صفحه رو نمیاره می نویسه The connection has timed out
در حالی که سیستم به نت وصله و هیچ مشکلی نداره فقط این صفحه رو باز نمی کنه
مشکلش چیه؟؟ از نسخه unity میتونه باشه؟؟
ببخشید من میرم توی نرم افزار پسوردم و ایملم رو وارد میکنم میگه پسورد اشتباهه در حالی که مطما درسته لطفا کمکم کنید
سلام 
من با اکانتم می تونم وارد سایت یونیتی بشم و asset l مورد نظرم رو انتخاب کنم ولی از نرم افزار نتونستم فیلتر شکن داشتم دکمه capslock هم خاموش بود ایمیل هم به کوچکی و بزرگی حروف هم دقت کردم ......

سلام چرا میگه ایمیل من اشتباهه

سلام چرا میگه ایمیل من اشتباهه

سلام 

من با اکانتم با مرورگر کروم می تونم وارد سایت یونیتی بشم و asset l مورد نظرم رو انتخاب کنم ولی از نرم افزار بونیتی نتونستم asset رو اجرا کنم یعنی نمیشه لاگین شد.



 

سلام من نمیتونم وارد سایتش بشم که اکانت بسازم با مرورگر کروم هم امتحان کردم بازم نمیشه

۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۴ ارین خارابی

من وارد شدم گفت اکانت بساز رفتم تو لینکی که اکانت بسازم می گه این سایت معتبر نیست چی کار کنم

چرا وقتی ایمیل را مینویسیم میگه ایمل اشتباه یا ارور میده مشکل چیه اگه کسی میدونه بگه تروخدا

سلام کسی نمیتونه اکانت یونیتی برام درست کنه مال من درست نمیشه 

هر کی می‌تونه با این شماره تماس بگیره ۰۹۱۷۶۰۹۴۸۸۵ ممنون میشم کمکم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی